Brrrr…

31 oktober 2008 kl. 12:12 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2 | 1 kommentar
Etiketter: , , , , ,

Jisses vad kallt och rått det är ute. Idag vill jag bara sitta och mysa inomhus med familjen…men dock är dottern ute och leker som vanligt 🙂 så det får väl duga att mysa med gubben då 😉
Än har det inte kommit någon snö här, får väl se när den behagar att dyka upp!

Ikväll ska vi baka pizza, mums. Det är så gott med hembakad pizza!

Har jag berättat att jag har fått hem den söta babykorgen nu? Den är så söt, men vi har inte lyckats förstå oss på hur man ska sätta dit sänghimmel 🙄 Men vi får väl ”traggla” och försöka så lyckas vi nog till slut.

Hittade några gamla bilder på min goa och söta Filippa från mars-07, visst har hon de underbaraste mörkbruna ögon som finns?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jo, visst har hon det:) Hon är så söt och blir ju alltid bra på foton. När jag var liten ville jag alltid ha bruna ögon, avskydde mina blå, hehe!

    Tack så mycket för din kommetar förrsten.
    Ha en bra kväll, hoppas pizzan blir god. Jag blev också sugen på det nu ju 😉
    Hej svej!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

