Cravings eller vad?

30 oktober 2008 kl. 11:34 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Cravings=Graviditetsbegär

I vanliga fall äter jag aldrig choklad, jag minns inte när jag köpte en chokladkaka till mig själv sist innan jag blev gravid nu. Har jag köpt choklad så har det varit till gubben eller dottern, eftersom de är chokladtokiga. Mina godisbegär har alltid varit chips eller popcorn nämligen….

Nu däremot har jag verkligen ett sug efter choklad, alla sorters choklad. Längtar grymt mycket efter chokladpudding, kladdkaka och glass med choklad (tänk den där glassen med krossad choklad i…mmmmm)

Jag drömmer tom om choklad på nätterna!!! Åh…..

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej o tack 😀

    Å jag har inga sånna där begär.. Däremot en jäkla huvudvärk o ett illamående :S
    Nu ska jag kika runt lite i din blogg!

    Det var nervöst med UL men satan i gatan, efter var man helt lycklig 😀

  2. Ja jag måste nog se dom IRL först! Är den bruna ”fint brun” blir det nog den. Så tråkigt o ha svart hela tiden!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

