Bye bye midja och välkommen boopsen!

30 oktober 2008 kl. 14:59 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Det är svårt att fota på svart men den första bilden är tagen på midsommar i år. De andra är tagna idag. Syns att min midja har försvunnit och att brösten har blivit större samt att jag har fått höfter! Lite kul att jämföra sådär, då ser man att något händer i alla fall 🙂 Ställde mig på vågen idag, från den dagen jag plussade har jag gått upp +6 kg 😳 Men min mamma tyckte jag hade blivit smalare, förutom mitt på magen då 😉

V.18

Nu ska jag och dottern sticka ner till affären, den ena mammatröjan från HM har kommit nu och kanske blir det någon typ av choklad med hem också 😀

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oj vilken fin mage..å booobs;)

    Du ser så trött ut gumman…

    Ger dig lite uppiggande kramar

  2. Tack vad snäll du är, är faktiskt väldigt trött ständigt! Dock så hade jag duschat innan bilderna togs och inte hunnit göra mig ordning så därför ser det kanske värre ut också 😉 Kramar tillbaks!

  3. Den såg fin ut! Nyfiken på en Crescent också… Men jag är inte så insatt så jag måste åka till babyland eller liknande.

    Såg babykorgen också, jösses vilken fin! Vart hittar man en sån?

  4. Jag fattar inte, jag har gått upp knappt 2 kg (ibland, ibland inte) o jag är i vecka 18… Ser ju jättemkt större ut än innan!

  5. Å vilken fin mage =) Och fin Terese så klart!

  6. Du är jätte fin men jag håller med Linda om att du ser trött ut. Du får ta det lite lugnt 🙂
    Jag hoppas ni får en bra helg!
    Stora kramar till dej också!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

