Höstlov

26 oktober 2008 kl. 20:43 | Publicerat i Allmänt | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Till veckan har både jag och dottern höstlov. Ska bli såååå skönt, men har dock lite läsning att göra. På måndag efter lovet har vi prov i samhällskunskap så det behöver jag läsa på. Sedan har jag en del engelska som jag behöver gå genom. Filippa kommer förhoppningsvis ha kompisar att leka med så jag har lite tid att läsa emellanåt 🙂

Men imorgon åker jag och Filippa till mina föräldrar. Vi tänkte sova kvar i alla fall en natt eftersom Niklas ändå gör kvällen hela veckan. Mamma är ju ledig så vi kanske hittar på någonting, vi får se vad det blir!

Nu ikväll har hela familjen suttit var för sig, mysigt va? Pappa har suttit i tv-rummet ”där nere” och kollat på fotboll eller vad det är. Dottern har suttit i sitt rum och kollat på Tjorven och själv har jag legat i soffan och slappat till filmen ”Made of Honour” med Patrick Dempsey. En lagom och lättsam romantisk film såhär på en regnig söndagsafton!

Nu ska jag försöka få lillbusan i säng!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad skönt med höstlov 😀
    Ha det så kul hos dina föräldrar nu då!

    Åh, den filmen är bra!
    Kramar!

  2. Tack för din kommentar..
    Hon behöver inte gå på toa lika ofta, men när de väl behövs så hinner hon inte riktigt & blir helt ifrån sig!!
    Inte så kul att det kommer lite i trosorna när man är 8:(
    Men jag försöker förklara att det kan bli så…man vet juh själv att det kan vara nära ibland.

    Usch idag har jag städat, så jag har sån värk nu!!

    Kram

  3. åh den filmen älskade jag, så söt och underbar!

    kika gärna in tävlingen på min blogg där du kan vinna en fin lila skinnväska!

  4. Svar: Tack så mycket för dina fina ord Terese 🙂
    Och jag kan säga precis de samma ord till dig, du vet ju verkligen vad det vill säga att kämpa vidare utan att ge upp. Men vad har vi för val egentligen? Vi blir ju bara ännu sämre om vi ger upp. Vissa dagar känns det mer motigt men det tar man ju sig genom på nåt vis ändå. Och hur det än är så är jag ju nästan uppvuxen med detta så jag är ganska så van 😉
    Du är en helt fantastisk människa och hur illa du än har det så bryr du dig alltid om alla andra och detta kan jag säga fast att vi egentligen inte känner varandra men ändå är jag säker på att jag har rätt!
    KRAAAMAR till dig!

  5. Hej! Ville bara lämna ett lite avtryck, då jag oxå är ung och har fibro. Hoppas allt är så bra som det kan va?! Kram

  6. Visst har du en sida på familjeliv?
    Vad heter du där?
    Jag har blivit medlem där nu=)

    Hur är det annars?
    Saknar ditt bloggande!!

    Kram & Puss


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

