Vad händer idag då?

25 oktober 2008 kl. 10:54 | Publicerat i Allmänt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , ,

Ja vad blir det idag då? Antar att det inte blir så himla mycket faktiskt. Niklas är iväg och jobbar lite extra just nu och när han kommer hem är det väl tipslördag som gäller för honom.
Jag och Filippa sitter här i soffan, fortfarande i våra pyjamaser när klockan är över halv 1 på dagen. Det är riktig lördagsmys det 😉

Ska strax ta in henne i duschen och sedan klä på henne, så ska hon nog ringa till någon kompis sedan!

Igår städade jag och gubben köket, var tvungen att ha hjälp med den delen då det är lite mer grovjobb och jag kände att vi var tvungen att ta till lite storstädning där inne. Men nu är det rent och fräscht där. Imorgon ska jag ta och skura golvet!

Igår kväll lade jag mig i soffan och började kolla på Törnfåglarna, gud vad längesedan det var jag tittade på den. Lika bra som vanligt, kunde inte sluta titta. Tror klockan var närmare halv 3 inatt när ögonen gick i kors på mig och jag var illa tvungen att stänga av och gå ner och lägga mig. När jag har kollat klart på törnfåglarna ska jag nog börja kolla på Nord & Syd igen…

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken mysig lördag 🙂 Åh, den boken läste jag för lite sen men vill kolla på det också nu ju 😉
    Ha en trevlig o skön kväll på er nu!
    KRAMAR!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

