Vanliga tröjor…

23 oktober 2008 kl. 12:53 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Blir mycket graviditet nu…men har tänkt en del på det här med mammakläder. Mammabyxor är ju superskönt att ha på sig. Tycker inte om när byxorna trycker in mot magen, dessutom har jag inga vanliga byxor som passar nu heller. Jag har använt en mammatröja som jag har lånat av min kompis. Jätteskön. Sedan har jag använt mig av olika slags tunikor, klänningar eller väldigt långa tröjor. Nu har jag prövat vanliga tröjor, men de åker ju upp hela tiden och hamnar typ mitt på magen. Hur snyggt är det? Har därför nu beställt två mammtröjor från HM, kommer nog ha bra använding för dom sedan när jag också blir större och större 🙂

Dagens outfit, i v.17 🙂

Tröjorna från HM

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tröjorna var jätte snygga och tror nog att det finns plats i att växa för dej där 😉
    Ha en bra kväll!
    KRAMAR!

  2. Jätte fina tröjor & Jätte FIN mage!
    Är så aviiis så jag tror jag dör!
    Vill med!!!

    Kram
    🙂

  3. Svar: Tack för din fina kommentar 🙂 Fast jag är säker på att du också kommer att lyckas på sv provet. Säg till när så ska jag hålla en tumme för dej vännen 😉
    Nattikram till dig!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

