Kajsa Grytt

18 oktober 2008 kl. 10:58 | Publicerat i Allmänt, Musik | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Igår drog gubben iväg med mig till Café August igen, den här gången var det dags att lyssna på Kajsa Grytt. Punkikonen från 80-talet som var sångerska i bandet Tant Strul. Nu är hon soloartist och har gett ut fyra plattor. Hon har också gjort en duett med Thåström, som är jättebra. Men tyvärr hittar jag inte låten på Youtube. Istället får ni lyssna på låten Jag går när jag vill.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Måste nog erkänna att jag aldrig ens hört denna innan men jag gillar den 😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

