Vill bli fetast i världen

15 oktober 2008 kl. 20:59 | Publicerat i Nyheter | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Jag förstår inte hur man ens tänker tanken på att vilja bli fetast i världen. Vad får man ut av det egentligen? Donna Simpson är tvåbarnsmamma och väger 285 kg. Hon vill komma upp till 450 kg för att bli världens fetaste kvinna. Hon älskar fett och gillar inte att röra på sig. Hennes man gillar hennes kurvor och vill gärna att hon ska bli fetare, han väl en så kallad ”feeder”. Genom att lägga ut bilder på internet tjänar Donna säkert en hel del pengar eftersom det finns många som gillar att titta på kvinnor som äter och blir fetare. Men hur egoistisk och dum får man vara? Bryr hon sig inte om sina barn som kan mista sin mamma allt för tidigt? Att hon inte tänker på sin egen hälsa är ju en sak, men nu har hon ju småbarn. Borde hon inte tänka på dom? Hon orkar inte ens bada och ta hand om sin lilla dotter som föddes förra året!

Kan ni förstå detta?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag såg också detta hemska program och jag blev riktigt äcklad alltså! Och precis som du tycker jag att det är så egoistiskt mot hennes barn!
    Jag kan verkligen inte förstå något av det och jag lider med henens barn!

    Ha en bra dag!
    Kramar!

  2. Fy vad äckligt!!
    Kan inte fatta vad männen tänder på heller??

    Å barnen..nää det är hemskt.

  3. Haha!

    Jag och min flickvän satt och hade det mysigt och tittade på teve när det programmet kom på!

    Gissa om vi slutade mysa.. =S Usch.. Fett avtändande, ju!

    Tjejer, ni är jättefina precis som ni är, tjocka eller smala, korta eller långa, påklädda eller nakna, men för att man ska tända på en kropp som den på bilden krävs en ordentlig vridning av synen på kvinnor.

    Det är alltså en VÄLDIGT LITEN del av alla män som tänder på sånt, och jag vill påminna om detta!

    Tack för inlägget, bra att nån annan än bara jag tänker på hennes barn.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

