Babykorg

14 oktober 2008 kl. 18:33 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 7 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Den andra babykorgen jag visade fick jag inte, säljaren ville inte skicka den med bussgods nämligen. Men nu har jag hittat en annan, äntligen. Säljaren är så snäll att hon avslutar budgivningen (bara jag som har bjudit på den) så att jag kan köpa den! 😀

Söt va? Den kommer vara perfekt att ha de första månaderna här ”uppe” då spjälsängen kommer stå där ”nere” i vårt sovrum. Tex på morgonen och kvällen när bebisen inte kommer att ligga i vagnen ute så får den ligga i den här korgen och snosa. Bara dra med sig den vart man än är!

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Supersöt! Den blir go att ligga i den där. Vi har en som jag legat i när jag var liten, lite mysigt! 🙂

  2. Vilken söt!

  3. Åh, så söt den är! Vad snällt av säljaren 🙂

  4. Urgullig =)
    Jag vill oxå ha en bäbis…

  5. Vad söt, hade en liknande till mina när dom var små..tror den står hos mamma..
    kram

  6. Svar: Tack för din fina omtanke, den uppskattas 🙂
    Okej, nej, slapp inte dom inatt och bävar redan för denna då jag haft en väldigt omtumlande dag med HAN som aldrig kan lämna mig ifred 😦 Vet inte vad jag ska göra och vet ju att mina drömmar är p.g.a detta och min rädsla för honom.

    Hoppas du har haft en bra dag och att du mår någotlunda bra idag min vän 🙂
    Kramar!

  7. Vilken söt!!!

    Nästan så att jag måste ha en. Men tyvärr så har vi inte plats.
    Men det är väl tur för jag skulle kunna köpa allt sött som finns!!!!

    Kram…


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

