Lilla Melodifestivalen

05 oktober 2008 kl. 10:32 | Publicerat i Dottern Filippa | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Ja det satt hela familjen och kollade på igårkväll, jag och Niklas satt i alla fall. Men Filippa hoppade och dansade runt här hela tiden 🙂 Hon höll på tjejerna som sjöng låten På radion, ringde och röstade på dom tre gånger. Tyvärr vann dom inte och då blev lilla fröken sur och ledsen…hihi. Det är inte lätt!

Nu väntar hon såklart på att den här skivan ska komma ut och då lär den spelas om och om igen!

Nu ska jag sätta mig och göra läxor, blev faktiskt inga läxor igår 😳 så nu måste jag sätta mig det!

Älskar prinsessklänningar, här visar hon stolt upp sin nya klänning!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gud, vilken söt klänning och vilken söt tjej!
    //Pia

  2. Det var verkligen en riktig princesklänning. Vacker på en söt liten flicka. Hemma har jag ingen flicka bara skuttande pojkar.

    Jag har upptäckt att det finns en större kraft inom bloggvärlden än jag tidigare trott. Jag har sammanställt lite Bloggkraft och utmanar nu dig att kopiera hela texten och lägga den på din hemsida.

    http://enbart.blogg.se/2008/october/081005-enbart-bloggkraft.html

  3. Min stora tjej hade en kompis som sov över här.
    Så de fixade godis & mys o satte sig i hennes rum för att se melodifestivalen..

    Gulligt kort=)

  4. Hon är ju bara så söt din lilla tjej 🙂 En riktig prinsessa är ju precis vad hon är!
    Ha en bra kväll!
    KRAMAR!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

