Känner mig fet…

03 oktober 2008 kl. 16:32 | Publicerat i Allmänt, Gravid med bebis nr 2 | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Ja det gör jag faktiskt nu, men som tur är så beror det ju inte på fett. Utan en bebis. Brösten har växt så min bh i 70F känns just nu i det minsta laget, undrar hur detta ska sluta? 🙂 Känner mig stor, fast jag kanske inte ser ut att vara så stor. Men vägde man typ 54 kg förut och hade platt mage så är det inte konstigt att man redan känner sig stor!

Nu ska jag snart åka iväg och möta upp min kära barndomskompis. Hoppas på att få äta på Alfies, där har de riktigt god mat.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Förresten, svar till Malin och Lindas fråga…Har ingen aning om vad det är för kön inne i magen. Har heller inte direkt någon känsla, men jag kan ju säga som så att den här graviditeten är VÄLDIGT olikt den jag hade med dottern. Kanske det är ett tecken på att det är en kille den här gången? Ingen aning faktiskt, men alltid roligt att spekulera. Om man går efter all skrock som finns så skulle Filippa ha varit en pojke och nu borde det vara en flicka 😀

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kom igen när du är i vecka 36! 🙂 Nej då, magen ser så fin ut!

  2. Ååå vad magen är fin!!
    Vilken vecka är du i nu??
    *avis*
    Men glad för din skull såklart!!
    =)

  3. Du är jättefin! 🙂

    Skrock är spännande… Min kompis som nyligen fick barn gjorde samma lista som mig och fick veta att hon skulle förmodligen få en grabb, själv fick jag så blandat att man kunde tro att jag skulle få en av varje. Men min kompis och jag fick varsin tjej så man vet ju knappt vad man ska tro. 🙂

  4. Du är jätte fin och ser sådär nöjd och lycklig ut som bara gravida gör 🙂
    Jag hoppas du fick en bra kväll med god mat då 😉
    Oekj, då vet jag och visst är det skoj att spekulera lite, det hör ju till men den som väntar får ju se 🙂
    Kramar till dej!

  5. sa sott!!! blir det en pojke sa vet jag vad F ska fa av mig 🙂 hoppas allt ar bra med er alla – halsa!! kram
    ps: jag ar borta 2 veckor


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

