Lite bättre idag

25 september 2008 kl. 10:30 | Publicerat i Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Just för stunden känns det lite bättre i huvudet så jag ska passa på att göra lite läxor nu innan huvudvärken kanske kommer tillbaka i samma styrka som den har varit. Sedan hoppas jag på att kunna gå ut på en liten promenad i det fina höstvädret. Kan tyvärr inte gå långt då barnmorskan rekomenderade mig att inte promenera allt för mycket pga foglossningen. I och för sig så orkar jag inte gå långt heller pga värken, men en liten bit ska det väl bli i alla fall!

Sedan blir det att åka tillbaka till skolan och ha psykolgilektion 🙂

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Skönt att det börjar bli bättre för dig 🙂 Hoppas du slipper den där hemska huvudvärken nu då.
    KRAMAR!

  2. Heej!
    Jag har en utmaning till dig i min blogg!

  3. Foglossning är verkligen inte roligt! Min barnmorska sa att promenader var ok så länge de var max 30 minuter och innehöll en sittpaus… Nogger bara stirrade på mig de första gångerna jag satte mig på promenaden, ett par hundra meter hemifrån. 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

