Tre i veckan v.39

22 september 2008 kl. 16:04 | Publicerat i Tre i veckan | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Tre i veckans tema är: Bodytalk

  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?
    Neeej, gå och lägg dig igen!!
  2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?
    Känner nog tyvärr att jag inte har någon stark del av kroppen alls. Känner mig väldigt svag överallt. Men måste jag nämna något så skulle jag säga att den svagaste delen är nacken och den starkaste är benen
  3. Känner du dig bekväm med din kropp?
    Nja, ganska så. Men skulle ju såklart vilja känna mig ännu mer bekväm och det tror jag att jag kommer bli först då jag har fått gjort tuttarna mindre.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej tjejen!
    Hur är det annars då?
    Maggen?=)

    Vilken vecka är du i nu?

    Det måste ju nästan börja synas en liten liten kula snart?
    Är illamåendet bättre?

    Tänker på dej.

    Kram

  2. Hej Linda! Här är det som vanligt…huvudvärk, värk och illamående. Det går bra med magen, är i v.13 nu så det går framåt .-) Magen har smått börjat komma nu. Var mest uppsvälld och fet förut men nu börjar magen bli lite mer rund och hård 😀 Kanske lägger ut bilder sedan… Kram till dig också

  3. Hej Terese
    Kikar in för att läsa dina svar och läser att du är gravid 🙂
    Ett stort grattis till dig.

    mvh Maria


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

