Idol ska ta fram nya talanger, eller?

16 september 2008 kl. 21:40 | Publicerat i Tv | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Jag trodde att Idol gick ut på att ta fram helt nya och okända talanger som har en möjlighet att få ett skivkontrakt. Men tydligen hade jag fel, för vad gjorde annars Laila Adéle i kvällens avsnitt av Idol? Hon har gett ut två skivor, var med i melodifestivalen år 2006 och gör just nu musikalkarriär med bla Jessica Andersson och Sven Melander 🙄

Alla i juryn kände ju såklart i henne och visste vem hon var och jag behöver väl inte berätta att hon gick vidare….Ja jag förstår inte riktigt för anses inte hon som en etablerad artist redan?

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bra var hon iaf, allt hår på kroppen stod rakt upp….

  2. Jag håller med dej men tycker ändå att hon är bra. Känns som att dte är lite orättvist mot dom andra också…….

  3. Jaha, vad dåligt!!
    Då ska hon BORT!
    Trots att hon är bra, jag hörde henne inte själv.
    Ska försöka orka vara vaken till Idol idag;)
    Tack för din krya på dej hälsning.
    Puss

  4. Känns lite märkligt det där. Vi får se hur det går för henne.

  5. hehe, hon åkte ut :)! haha, vilket fiasko, hon måste skämmas 😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

