Blivit utmanad!

16 september 2008 kl. 09:59 | Publicerat i Utmaningar | Lämna en kommentar
Etiketter: , ,

Har blivit utmanad av Helena!

5 saker i min frys
* Glass
* Grönsaker
* Kyckling
*
Falukorv
* Potatisbullar

5 saker i min garderob:
* Tröjor
* Byxor
* Tunikor
* Kjolar
* Klänningar

5 saker i mitt badrumsskåp:
* Deo
* Parfymer
* Linsvätska
* Nagellack
* Linser

5 saker i min bil:
* CD-skivor
* Penna
* Bilstol
* Bilkudde
* Anteckningsbok (dotterns)

5 saker i min handväska:
* Plånbok
* Mobiltelefon
* Penna
* Panodil
* Trosskydd

5 personer jag utmanar vidare:
Den som vill får gärna ta sig an utmaningen, vet att den här just nu cirkulerar lite överallt så det är svårt att veta vem man ska utmana.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

