Artisten häktades idag

16 september 2008 kl. 16:41 | Publicerat i Nyheter | 9 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ni kanske har läst om den svenska kända artisten som har gripits misstänkt för grov misshandel på sin fru under helgen. Det man kan läsa är att hustrun hittades alldeles blodig i parets trappuppgång. Hon kan inte riktigt redogöra för vad som hände under lördagskvällen mer än att de kom hem från en fest vid tvåtiden och var mycket berusade. När hon nyktrade till på sjukhuset hade hon fått ett jack sytt i huvudet. Hustrun säger att hon mycket väl kunnat skada sig själv då hon lider av panikångest och ätstörningar. Artisten nekar ju såklart. Men trots att hustrun säger att det inte är artisten som har misshandlat henne så har han blivit häktad idag.

Jag kan inte direkt uttala mig om vad som faktiskt har hänt, det vet nog bara artisten och hustrun själv. Men jag tycker det är ganska märkligt att grannarna till paret har en helt annan version av det hela å andra sidan så brukar media vara bra på att vinkla och vrida på allt till det negativa. Jag hoppas för hustruns skull att hon verkligen talar sanning när hon säger att det inte är maken som har misshandlat henne…

Om du inte vet vem artisten är och är nyfiken, kan du gå in på hustrun Andreas blogg och läsa om deras relation, hur hon tänker och känner efter det som har hänt de senaste dagarna och om hennes liv för övrigt.

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oj det var nog den sista personen jag hade i åtankarna när det gällde detta……

  2. Ja jag reagerade faktiskt oxå på det! Får de göra så??
    Det är ju verkligen inte rättvist mot de andra.
    Jag tycker att de gjorde fel!

    Ha det bra
    //Camilla

    http://www.hallonpajen.wordpress.com

  3. Hihi oj vad fel det blev här då 😉
    Jag skulle ju kommenterar det inlägget du
    hade om idol.*S* Ja herre gud så tokigt 🙂

    Jaja
    //Camilla

  4. VEM ÄR DET DÅÅ? 🙂

  5. Jaaa!
    Vem är det????????

  6. Papa Dee…

  7. […] Artisten häktades idag Ni kanske har läst om den svenska kända artisten som har gripits misstänkt för grov misshandel på sin fru under […] […]

  8. Papa Dee!!??
    Å herre gud!
    Han som jag alltid tyckt varit så snygg;)
    Nu vart han helt plötsligt inte det längre*uääääk*

  9. Oj det kunde jag inte ana att det var han


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

