Städ och plugg

10 september 2008 kl. 16:45 | Publicerat i Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , ,

Igår hade jag en tråkig dag då jag städade hela huset och gjorde läxor. Har haft en tråkig dag idag också med att skriva uppsats, skurat golven och handlat. Läxorna tar aldrig slut, men nu när dottern är hemma och vaken är det ju roligare att umgås lite med henne innan hon lägger sig. Ikväll är det också Idol som jag inte vill missa då de visar audition från Karlstad 🙂 Men efter det får det nog bli lite läxor igen, har dessutom två muntliga redovisningar imorgon som jag måste kolla genom också…suck.

Jippi, imorgonkväll kommer äntligen maken hem igen *längtar*

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Full rulle hos dig förstår jag 🙂
    Hoppas du o dottern hade en bra kväll, fick en hel del goda skratt till Idol som jag antar jag 😉
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

