Stackars, stackars gubbe

05 september 2008 kl. 08:32 | Publicerat i Allmänt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , ,

Min gubbe kom hem igårkväll från jobbet med en papperslapp, han vecklade ut den och på papperet var det en bild på honom. Ni vet den där gamla bilden när han har hockyfrilla som jag lade ut här på bloggen för ett tag sedan. Arbetskamraterna hade varit så snälla och skrivit ut bilden och lagt på bordet så att alla kunde se den (jag gissar att det är en viss Ekberg som har något med det här att göra….) Maken tackade mig för att jag hade lagt ut bilden på bloggen och jag säger då: Varsågod älskling, var så lite så! 😀 😉

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. HUR, kan du tro att d va jag ;)..haha


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

