Vinkade till oss

04 september 2008 kl. 12:05 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 8 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Dottern var med oss till doktorn idag och hon var verkligen förväntansfull. Hon blev lite förvånad när jag drog av mig byxorna och lade mig i gynstolen, hon skrek och skrattade ”Men mamma, jag ser din rumpa!

Allt gick jättebra i alla fall. Bebisen hade växt precis som den skulle och var nu 24 mm stor, nu kunde man se armarna, benen och huvudet röra på sig och det var lite häftigt faktiskt. Såg ut som den tom vinkade till oss 😀

Nu behöver vi inte komma dit på några fler kontroller utan nu ska jag ringa till MVC istället för en inskrivningstid. Känner mig så lycklig nu, när allt fortfarande såg bra ut. Hoppas det kommer fortsätta så!

V.9+3, 24 mm stort mellan huvud och rumpa (mellan kryssen) Huvudet ligger nedåt och man kan också se en arm högst upp

 Lite skillnad från förra gången vi var där va? 🙂

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh du det var gott å höra!
    Glad för er skull
    Kram

  2. Det var skönt att höra 🙂 Häftigt för F att få vara med. Kram till er alla!!

  3. Vad glad jag blir för er skull 😀
    KRAMAR!

  4. Vad skönt att se att det har växt och att ni kan andas ut lite.
    Vad kul att hon kunde se din rumpa…. när det finns mer på andra sidan oxå att se 😀
    Ha det bra!!!
    Kram…

  5. Å vad skönt att höra!
    Jag har tänkt på er idag.
    Hihi, men Filippa då*fniss*
    Ja slappna nu av & försök att njuta av graviditeten.
    Kra vännen & grattis

  6. Jättegrattis till er!

  7. Å vad underbara nyheter… Väntar med spänning å se nästa bild om några veckor.

    Kram vännen

  8. Åhh, jag har missat att ni lyckats!! Grattis till den lill* i magen!!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

