Min Idol också

04 september 2008 kl. 20:05 | Publicerat i Tv | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

Precis som Anders Bagge i Idol juryn blev jag också väldigt tagen av Lars Eriksson. Otroligt roligt att höra folk som har en orginell röst. En bra sångare/sångerska med en grym röst och en gitarr i knät är nästan det enda som räcker för mig 🙂

Lars Eriksson sjöng först Bob Dylan låten ”It aint me baby”. Sedan sjöng han även en egen låt, den var grymt bra tycker jag. Han är redan min Idol den här killen! (även om han direkt inte är någon popstjärna eller Idolvinnare så är han just nu min idol ändå. Gillar den här typen av musik så det är väl kanske därför också…)

Egen låt:

Bob Dylan-låten: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.611666

Hittade en annan låt med honom (btw, så finns han med på Myspace också), låten Console

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. tror jag blir lite kär

    sååå bra

  2. Så bra , missa honom igår men har läst om honom!

  3. Håller med övriga.
    Kanon bra!

  4. Håller precis med 🙂 Han är verkligen jätte duktig o har redan blivit min idol, hehe!
    Hejeheja Lars! 😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

