Hur ska detta sluta?

03 september 2008 kl. 14:26 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Jag äter ständigt, måste ha något i munnen hela tiden annars blir jag illamående. När jag väl äter blir jag illamående ändå och efter bara några minuter känner jag mig lika hungrig igen. Så hur ska man hantera detta? Vad ska man äta för att stilla hungern och illamåendet?

Åt två smörgåsar innan jag åkte till skolan vid 13, åt en banan på rasten. När jag sedan kom hem käkade jag två stycken fläskpannkaksbitar. Det var snart 10 minuter sedan och nu sitter jag här antingen illamående eller hungrig, jag vet inte vad jag känner. Men någonting konstigt är det. Men en grej som faktiskt hjälper lite för stunden är läsk, fast hur bra är det att dricka läsk hela tiden? Måste ju faktiskt tänka lite på att jag förmodligen kommer att få graviditetsdiabetes igen och vad roligt är det om det kommer redan nu?

Jaja, jag ska väl vara glad att jag är gravid, kanske är detta ett tecken på att allt är som det ska. Imorgon ska vi iväg på vul igen och jag är lite nervös för tänk om det lilla hjärtat har slutat slå? Dottern ville jättegärna följa med imorgon och det ska hon få. Det brukar inte alls vara några problem att ha med henne eftersom hon är så lugn och snäll, men jag hoppas att det ser bra ut för annars har vi lite att förklara för henne sedan!

Nu ska jag hämta gumman på dagis, sedan hem så hon får äta. Tänkte faktiskt ha en läxfri dag idag så vi får se vad vi hittar på sedan.

Hej så länge!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Svar: Nej, jag har inget besöksförbud på honom då det inte gått vidare inom polisen…Men var ju i kontakt med dom förra veckan igen så jag får väl se vad som händer nu. Vet bara att det hela är så fruktansvärt otäckt! Och det retar mig så fruktansvärt att jag ska få ställa om mitt liv p.g.a HONOM! Jag menar, det är ju JAG som får byta nr , inte vara ute själv så mycket m.m.m.m…….
    Men jag kan ju tyvärr inte göra så mycket åt det hela mer än att HOPPAS på det bästa 🙂
    Jag ska även hoppas på det bästa för er skull imorgon, när ni ska göra vul, det kommer säkert bara visa att allt är som det ska.
    Kram på dig!

  2. Jag kommer också tänka på er imorgon.
    Eftersom du mår so du mår så är jag övertygad om att allt kommer att gå vägen denna gången!:)
    Vad kul för Filippa att få följa med*L*
    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

