Shoppat

02 september 2008 kl. 16:51 | Publicerat i Dottern Filippa, Kläder | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Jag och dottern tog en sväng in till stan för att köpa skor till gumman och som vanligt får man med sig lite annat hem också 😉

Till gumman blev det två par skor (ett par joggingskor och ett par stövlar), bruna manchesterbyxor, en tunika, en tröja och ett par strumpbyxor. Jag köpte faktiskt till mig också, för en gång skull. Det blev ett par skor och strumpor 🙂

Joggingskorna

Mina skor

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tjusigt!
    Vad brudarna har shoppat då;)
    Jätte söta gympaskor.
    Vilken söt tröja hon har på sig på andra fotot, är det lille skutt?
    Hon gillar att vara med på kort va, din dotter?=)
    Min gömmer sig mest, eller håller handen för.
    När hon väl är med så är hon på Bra humör=)
    Kram

  2. Ja det är lille skutt på tröjan, det var den första hon gick fram till i affären och skulle absolut ha den 🙂 Ja hon är verkligen en linslus min dotter, tar mer än gärna kort på sig själv också som du kanske har märkt…hihi.

  3. Så det var det ni var ute och gjorde 😉 Trist att jag stod i kassan när ni var in.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

