Sådan mor, sådan dotter

30 augusti 2008 kl. 09:15 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , ,

Den fina konversationen utspelade sig i badrummet sent igårkväll strax innan läggdags. Maken står och plockar ur linserna och jag sitter på toaletten 😳

Maken: Varför bråkar du och Filippa jämt?
Jag: Jag vet inte, det bara blir så….
Maken: Bråk var det enda jag hörde när jag satt nere vid datorn
Jag: Mmmm…ja men det är väl kanske så att…mmmm…Ingen vill. Båda vill.
Maken: Va?
Maken skrattar..
Jag: Jag vet inte vad jag menar, det är nog dags och gå och sova nu…

Vad fick vi ut av den här konversationen då? Att jag inte borde suttit på toa och pratat utan legat i sängen istället kanske…hihi. Det jag egentligen försökte få ur mig var väl det att jag och dottern är väldigt lika. Båda vill bestämma och båda är väldigt stöniga. Ingen ger vika i första taget.

Vad är det man brukar säga? Sådan mor, sådan dotter...

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe, förstår vad du menar 🙂
    Fin bild på er!
    Ja, jag slänger kanske ut en bild på min lilla stuga senare, fast har blivit lite skraj för att avslöja för mycket om mig själv sen min ”stalker” började urarta. Har väl gått o blivit lite paronoid kanske……:s
    Ha en bra dag,kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

