Äntligen helg

29 augusti 2008 kl. 08:27 | Publicerat i Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , ,

Good morning!

Har haft svenska nu på morgonen och är faktiskt ledig resten av dagen, så himla skönt! Det är ju så att vi har resurstid på onsdag eftermiddagar och engelska på fredags eftermiddagar, men läraren i engelska undrade om vi inte ville byta den här tiden på fredag till onsdag eftermiddag istället. För mig passar det ju mycket bättre, istället för att ha engelskalektion från 13-15.30 på fredagar så slutar jag dagen redan vid kvart i 10! Visserligen kan det vara så att vissa veckor så måste vi ha engelskalektionen som vanligt på fredagar då vi kanske behöver resurstiden på onsdagar till annat, som tex till prov.

Nu är det meningen att jag ska sätta mig och plugga lite, men det tar verkligen emot. Sitter hellre här framför datorn med en kopp kaffe…så jag får se om jag tar tag i pluggandet lite senare. Behöver verkligen plugga egentligen.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ha, ha – det där känner man ju igen från studietiden. Det tar alltid emot att plugga, men kaffe brukar hjälpa. Lycka till och ha en fortsatt bra dag!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

