Fixa till mig

28 augusti 2008 kl. 10:21 | Publicerat i Allmänt, Gravid med bebis nr 2 | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

Hej på er!

Just nu känner jag mig fet och dallrig, graviditeten har gjort sig påmind. Inte konstigt när jag måste äta precis hela tiden för att stilla mitt illamående och hunger. Men efter graviditeten då jäklar, då ska jag ner till mina 52 kilon igen! Dessutom så hoppas jag att jag vinner mycket pengar innan dess så jag kan unna mig en tutt-operation, fettsugning och större och fastare rumpa :mrgreen:

Snacka om att vara utseendefixerad…haha…

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, ja vad har hänt!
    Du som är så fin=)
    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

