Storasyster planerar

25 augusti 2008 kl. 13:53 | Publicerat i Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2 | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Storasyster planerar redan hur vi ska möblera om när syskonet kommer. Grejen är ju den att hon nu har två rum, ett lekrum och ett sovrum och hon vill behålla båda. Därför har hon kommit med den perfekta lösningen, bebisens spjälsäng ska stå mitt på golvet i lekrummet. På så sätt får hon behålla båda rummen! 😀

Hon väntar spänt på att min mage ska växa och bli jättestor, säger till mig att jag är tvungen att äta för bebisen behöver det. En dag när jag stod och duschade kom hon in till badrummet och frågade sött: Duschar bebisen? Sedan log hon med hela ansiktet och sa: Åh jag jag ska bli storasyster!!
Varje dag ska hon pussa på bebisen, alltså på min mage 🙂

Hon kommer bli en sådan bra och omtänksam storasyster tror jag!


Bild från gladagrodan.se

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad mysigt!

  2. *hihi* vad sött 🙂

  3. Tror också att bebiesen kommer att få en helt underbar stoarsyster 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

