Min roliga lördag

23 augusti 2008 kl. 19:22 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Varit ensam hemma nästan hela dagen, passade då på att göra läxor. Strax innan 18 när dottern kom hem åkte vi till affären så att hon fick köpa sig lördagsgodis. Hem igen och börja med maten, en kycklingkalops gryta med potatis. När maken kom hem strax innan 19 åt vi mat. Efter det lade sig maken i soffan för att ”vila”, jag duschade dottern och satte på henne pyjamas. Nu tittar hon på inspelad bolibompa, maken ligger fortfarande i soffan och jag…jag har jättekul och vet inte riktigt vad jag ska göra….

Någon som kanske hade velat byta den här roliga lördagen med mig?

Nyduschad och i sin nya Hello Kitty pyjamas

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Herregud, du borde verkligen gå en grundkurs i svenska… ”Pyamas”? Höhö…

  2. Ursäkta då om jag har råkat glömma det där sketna j:et…har du inget annat för dig än att sitta och reta dig på felstavningar. Herregud, skaffa dig ett liv!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

