Helt allena

23 augusti 2008 kl. 11:48 | Publicerat i Allmänt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Maken åkte hem till en kompis för att kolla på fotboll. Det var tänkt att jag och dottern skulle gå på musikteatern ”Lång Kalsong” här i Folketshus nu vid klockan två. Men konstigt nog valde dottern istället svampplockning. Hon lekte förut med kompisar som bor på gatan och de skulle med sin mamma ut i skogen för att plocka svamp och de frågade om dottern fick följa med. 

Så här sitter jag nu helt allena, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kan ju inte åka ifrån hemmet heller ifall de kommer tillbaka. Så jag är väl illa tvungen att städa eller göra läxor…. jag tror det får bli läxor för städa är ju riktigt tråkigt….

Maken blev så nöjd med den här att han var tvungen att ta kort på den 🙂

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

