Vul imorgon

17 augusti 2008 kl. 16:26 | Publicerat i Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2 | 7 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Nervös, orolig och förväntansfull. Det är 3 ord jag kan sammanfatta hur det känns inför morgondagens vul. Samtidigt som jag så gärna vill dit och se om allt ser bra ut, så vill jag nästan inte veta. Jag är så rädd för hur jag kommer känna om det inte ser okej ut. Har ju liksom varit med om det förut och senast blev jag så himla ledsen och förtvivlad. Trots att man kanske ställt in sig redan på att det inte ser bra ut så vet man ju inte riktigt vilka känslor man kommer att ha efteråt. Men det får jag ju veta redan imorgon….

Så klockan 11 imorgon får ni gärna hålla tummen för oss! Kommer eventuellt inte kunna uppdatera hur det gått förrens på em/kvällen eftersom jag ska iväg på upprop för komvux kl.14.

Vi vill ju ha en sån här här liten tokig bebis till!!

Dopkort
7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Håller tummar, tår och allt annat som går att hålla för er 🙂

  2. Jag ska verkligen hålla tummen för er!
    Jag börjar också komvux imorgon 🙂 Så nu kan vi säga att vi är några riktiga pluggisar, haha 🙂
    Lycka till!!
    KRAM!

  3. Jag håller en tumme för att ni ska få en gullunge till! 🙂

  4. *hoppas…* 🙂

  5. Håller tummen!

  6. Håller tummen så att den blir alldeles blå!
    Kram Kram

  7. Jag tänker på dig vännen.
    Hoppas det gick bra idag!

    Kramiz


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

