Jag borde vara flintskallig

11 augusti 2008 kl. 11:32 | Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Så länge jag kan minnas har jag tappat väldigt mycket hår varje dag. Men nu i ett par år har det ju varit extremt. Det ligger svarta hårstrån överallt här hemma, ändå plockar både jag och maken upp dom varje dag. Det finns liksom ingen ände på det hela…

Normalt tappar man ca 100 hårstrån varje dag. Jag tappar nog 1000! 😉

Så egentligen borde ju jag vid det här laget se ut som maken på huvudet 😀 Men tur är väl kanske att jag har mycket hår på skallen från början…hihi.

Minns när jag gick på högstadiet och hade fysiklektion en gång. Vi skulle mäta tjockleken på våra hårstrån och jag kan ju säga som så att utan att överdriva så vann jag överlägset över alla i klassen. Ingen tvekan om att jag hade tjockast hårstrån….

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment

    Tävla om en goodiebag värde 5000:- vetja! Jätte lätta tävlingsregler och nästan ingen med och tävlar! Så var jätte gärna me, ha en toppen dag!

  2. Känner igen det där, här är det oxå fullt av hår!
    I handfatet, toastolen, golvet mm.
    Så klagar man på vovven*fniss*
    Vilket fint hår du har vännen !
    Kramiz


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

