Massa bilder från Göteborg

01 augusti 2008 kl. 11:51 | Publicerat i Dottern Filippa | 5 kommentarer
Etiketter: ,

Håll tillgodo, här kommer massa bilder från Göteborg. Hoppas ni orkar ta er genom allihop 😉

Gullet

Har köpt sig en Hello Kitty balettklänning

Tisdagkväll. Här väntar vi på pizza.

Mor och dotter

Tillbaka på hotellet, köpte med oss lite godis...

Karamellkungen

Onsdagmorgon...tummen upp för pannkakor till frukost!

En del av makens frukost...

Strax på Liseberg

Första karusellen blev Kaninresan

Sagoslottet

Drakbåtarna

Inväntar en liten Kaninteater

Kaninteatern

Farfars Bilar

Vet inte riktigt vad den här karusellen heter...

Ponnykarusellen

Små Grodorna

Cykelturen

Dottern lyckades vinna över mig...

Dottern är lik sin pappa...lika galna båda två!

Dags för att bli målad

 

Fjärilen

Tillbaka på hotellet, galningarna igen...

Ingen kommentar....

Discokungen

Torsdag och glasspaus

Känner på vattnet i den stora fontänen

 

Snyggingarna!

En annorlunda cowboy och dottern vågade hälsa på honom 🙂

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilka fina bilder 🙂 Ni verkar ha haft skoj!

  2. Hej! och välkommna hem ni verkar haft roligt på väst kusten
    fina bilder och eran dotter är ett riktigt charmtroll.
    Ha det gott kram Helena

  3. Härliga bilder, ser ut som om ni hade en fin vistelse i Gbg! 🙂

    Fasar lite för när Ebba kommer upp i karusellåkarålder.. Jag blir åksjuk av att stå brevid! 🙂 Men hon är en kopia av sin pappa så kanske är hon lika tålig som honom så de kan åka ihop… Vi kanske skulle åka till Liseberg ihop någongång så Jonas får lite åksällskap?

  4. Annika: Förut innan jag blev gravid med Filippa så kunde jag åka allt! Jag älskade såna här karuseller som snurrade och åkte upp och ner. Men efter graviditeten hände något och jag blir illamående jag sätter mig på en gunga typ. Så jag har lite svårt för karuseller faktiskt. Tur att Filippa bara vill åka karuseller så går lite saktare 🙂 Men visst kan vi ju åka tillsammans någon gång 😉 Då får ju Jonas 2 småtjejer att åka med i alla fall…hihi.

  5. Hihi, vad kul! Ser du målningen Felicia gjorde på min sida??
    Ser nästan exakt ut som den din lilla dotter fick.
    Göteborg är en stad jag med skulle vilja åkt till, den verkar mysig!
    Vad fina ni är på korten!
    Är verkligen din man 45??
    Det ser han inte ut som! Inte som 20 heller kanske*hihi*
    Men 35 kanske! Inte mer än så.
    Kram vännen


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

