Fin raggning, eller?

28 juli 2008 kl. 10:51 | Publicerat i Allmänt, Humor | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Satt och läste i min gamla blogg och hittade ett inlägg där jag skrivit om en kille som började en raggning bra men med ett mindre bra avslut, hade helt glömt bort den här incidenten…Inlägget skrev jag den 25 jan-07:

Ja inte var det raggning från min sida då naturligtvis. I lördags var ju jag och kompisen Maria på bio och sedan var vi på Harrys och käkade mat. Jag var ganska hungrig och vet med mig att jag åt ganska fort, något som jag ofta gör. När vi hade ätit satt vi kvar med en varsin öl och tjattrade lite, då kommer det fram en kille och sätter sig bredvid mig och han säger så här:

Killen: Ursäkta om jag tränger mig på. Jag vill bara säga EN sak, sedan ska jag gå härifrån. Du är den vackraste tjejen jag någonsin har sett
Jag: Oj tack så mycket, nu blev jag generad

Det blir tyst några sekunder, men killen säger sedan:

Killen: Ja också är det ju nu som jag hoppas på att få stanna kvar vid bordet…..

Jag kommer på mig själv att bara sitta och flina (stackarn)

Killen: Så väntar ni på någon eller några?
Jag: Nej, inte just nu….fast jag har en man som väntar på mig där hemma
Killen: Aj, då…okej. Men hälsa till din man där hemma att han måste vara den lyckligaste mannen i världen som har en sådan fin fru!
Jag: Jaaa, det ska jag hälsa honom
Killen: Ja det måste du hälsa! Nej nu ska jag inte störa längre….

Strax innan han reser sig upp så säger han:

Killen: Sedan måste jag bara få säga , att när du äter så tugga gärna maten också. Svälj inte bara som du gör utan TUGGA maten!
Jag: Jaha…ja, det ska jag väl göra då….
Killen: Bra

Så gick han iväg…..

Så vad lärde vi oss utav detta? Att man är vacker, mannen är lyckligast i världen och att man ska tugga maten innan man sväljer!

Ganska sjyst början i alla fall på en raggning kom jag och kompisen fram till.

Aha..den stackars killen måste verkligen ha stört sig på att jag åt fort, sedan kanske han blev lite besviken på att jag inte visade intresse och då tyckte han att han lika gärna kunde tala om för mig hur man äter… 😉

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe, skoj sätt 😉

  2. Ha ha
    Den var ju skit rolig
    Sitter å skrattar högt här hemma nu..
    Ärlighet varar längst vettu..
    Å det var ju bra han inledde med det bästa då, annars hade du väl kastat iväg honom med en gång 😉

  3. En kväll med för min del uselt humör…och du är den person som fick leendet på att sprida sig över mitt ansikte! Thanx, what ei guy!

  4. Hahahahah de tvar det roligaste jag har läst idag hahahhahahah


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

