Mustasch eller inte?

27 juli 2008 kl. 10:19 | Publicerat i Nyheter | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Alltså vem bryr sig om nyhetsankaret Richard Palm från Rapport bär mustasch eller inte. Förstår inte hur folk kan bli upprörda över att han har skaffat sig en snorbroms under semestern. Låt gubben se ut som han vill! Kommer folk börja klaga på att fruntimmer klipper av sig håret från långt till kort också? Är de tvingade att sätta på sig en peruk då för att göra tittarna glada? Även om jag själv tycker Richard passade bäst som renrakad så är det inget som jag måste ringa in och klaga på, man får helt enkelt acceptera situationen så är det bara!


Bild från aftonbladet.se

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda…. Så demokratiskt…

  2. Hihi, jag tror han gjorde det för att han ville att klagomuren skulle rulla igång 😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

