Nya kläder och dans

21 juli 2008 kl. 18:50 | Publicerat i Dottern Filippa, Kläder | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Idag har min svägerska varit här med sina barn och hälsat på. Vi fikade med glass och kaffe och barnen lekte en hel del. När dom åkte så passade vi på att åka in till stan. När vi var i stan igår så hittade nämligen maken ett par shorts på Jack & Jones som han blev sugen på. Så idag köpte han dom faktiskt (annars brukar han fundera i flera månader innan han köper något 😉 ) och han köpte även en t-shirt. Dottern ville ha en bikini så det fick hon köpa sig. Själv fick jag inget, men det gör ju inget eftersom jag köpte kjolen och tunikan förra veckan 🙂

När vi kom hem poserade den tokiga dottern och galna maken i sina nya kläder!

Fridans

Mer fridans

Skulle maken passa som dansare? Visst verkar han mjuk i kroppen? 😉

Plocka svamp-dansen

Rör i grytan-dansen

Torka ryggen-dansen

Fimpa cigaretten-dansen

Flygplan-dansen

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Söta bilder 🙂

  2. En anmälan e inskickad till: So you think you can dance,på 5:an.. även til musikalen Hair på gubben..men han har nog bättre chans på 5:an..av ”naturliga” skäl ;)..men vem vet..kanske på ”håret”, att han klarar 5:an me.. 😀

  3. Haha, kan inte jag få en dans kurs på nån fest… såg ju hur kul ut som helst ju =)

  4. Haha..skulle gärna vilja se Niklas vara med i So you think you can dance. Det skulle ju bli himla bra teve i alla fall 😉

  5. Härliga bilder!
    Du är en populär bloggare Terese. Vi ligger och trängs med varandra i toppen på Bloggportalen du och jag. Har en känsla av att du snart knuffar ner mig igen.
    🙂
    Fortsatt god lycka med ditt skrivande!

    Birgitta

  6. Birgitta: Ja du är verkligen en populär bloggare själv och jag tycker du är värd att ligga på första plats. Du skriver väldigt bra och om intressanta ämnen. Sedan har du säkert många fler trogna besökare än vad jag har 😉

    Önskar dig också lycka till!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

