Irene Huss

20 juli 2008 kl. 15:54 | Publicerat i Allmänt, Film, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Jag och maken har nu varit in till stan. Dottern ville absolut inte följa med så vi lämnade av henne hos sin farmor och farfar där kusinen också var. Åkte ut till Bergviks Köpcenter och gick först in på apoteket så nu har jag äntligen pencillinet. Ska ta 1 tablett 3 gånger om dagen i 5 dagar, hängde ni med 😉 Så jag fick springa in på toaletten för att ta en tablett direkt eftersom jag låg efter. Trodde ju att jag skulle ta en tablett om dagen bara. Sedan bestämde vi oss för att gå runt och titta lite i affärer. Dottern ringde efter en stund och frågade om hon fick följa med till Mariebergsskogen där det är Barnens Allsång på Skansen idag med bla Marie Picasso och Pippi. Det fick hon ju naturligtvis så jag och maken behövde inte ha bråttom hem. Satte oss och åt lite mat och tittade lite mer i affärer innan vi drog oss hemåt.

Väl hemma passade jag på att titta klart på Irene Huss-Eldsdansen som jag inte orkade titta klart på igårkväll. Filmen var inte någon höjdare faktiskt, en av de sämsta Irene Huss filmerna. Ikväll blir det nog att vi tittar klart på No Country For Old Men med Tommy Lee Jones som vi började kolla på häromkvällen. Det blir mycket film nu när vädret är så dåligt!

Eldsdansen

No Country For Old Men

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. den sist nämnda filmen tyckte ja var ren skit!

  2. ‘No country for old men’ är såååååååååå bra!!!! Helt klart värd alla de Oscars som den fick 🙂

  3. ” No country for old men” är en riktig skitfilm… Hade sina ljusa stunder men de var få.

  4. Vi kollade oxå på Irene huss härom kvällen och jag orkade inte heller kolla klart ,så det kanske jag gör i kväll:)
    Och den sistnämda filmen kan jag bara hålla med j.l skit film

    //Camilla


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

