Bilder från Winnerbäckturnén

20 juli 2008 kl. 10:57 | Publicerat i Allmänt, Musik | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Hade en jättetrevlig kväll i Munkfors/Ransäter i fredags. Minus var att vi kom in så sent så vi missade både Maia Hirasawa och Miss Li. Det var ju dom jag gärna ville se eftersom jag inte sett dom live förut. Men Lars Winnerbäck missade vi inte i alla fall och han var lika bra som vanligt!

Här är ett klipp som Pål lagt ut på Youtube från Ransäter. Winnerbäck och Miss Li sjunger den otroliga bra låten Om du lämnade mig nu.

Hemma hos Ekberg och mitt glas är som vanligt tomt 😉

Roligt att spexa lite...

Göbben

Ekberg ska bjuda på mat. Det blev en god tacogratäng!

 

Träffade Anna och hennes kompisar

 

Anna

Ekberg spexar...

Lars Winnerbäck

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den låten är ju bara så bra;) Ska också titta på dom i sommar.
    Snygga bilder, särskilt spexerna;)

  2. Hoppas det inte är nåt med sockret där!!!!!!!
    Ta i träääää!!!!
    KRAM

  3. Ååå ryser i hela kroppen när jag hör dom sjunga.
    Minns hans koncert för 2 år sedan i Eskilstuna*ååå*
    Ska boka biljetter till Gävle, har bestämt mig nu!
    Men det är mysigare att vara utomhus, å det är inte det där.
    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

