Inte på topp

17 juli 2008 kl. 17:54 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Har inte riktigt känt mig på topp idag, egentligen började det igårkväll tror jag. Hade extrema krypningar i kroppen så jag inte kunde ligga still. Under natten har jag fått sprungit på toa för att kissa hur många gånger som helst och detta har hållt i sig hela dagen. Vet inte om jag har åkt på någon liten släng av blåskatarr eller något för det liksom bränner till lite när jag kissar (kommer väldigt lite varje gång) och när jag har kissat känner jag mig fortfarande lika kissnödig. Ganska typiska symtom på blåskatarr väl? Vet ju hur det är att ha det eftersom jag har haft det många gånger, men nu var det väldigt längesedan sist. Inte nog med det har jag extra ont i ryggen idag….bläää.

Hoppas det går över snart, vi ska ju faktiskt på Winnerbäck imorgon och då vill jag inte ha det såhär med blåsan.

Ena kompisen som ska med på Winnerbäck har nyligen flyttat tillbaka till den lilla hålan Munkfors så vi ska förfesta där innan med lite alkohol och god (förhoppningsvis 😉 ) mat. Sedan är det inte mer än ca 7 km till Ransäters hembygdsgård där Winnerbäck och de andra artisterna ska uppträda.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å ni kommer nog få det himla bra… skulle oxå gärna gå på Lasse, men har inte råd, och har ju Ozzy…..
    Kram

  2. Vad avis jag blir på er!
    Vill med gå på Winnerbäck!!!Uäääää…
    Ha det så jätte kul ikväll!!

  3. Hm, måste fråga om de där krypningarna. Jag har haft det på sistode och det är vidrigt, har du haft så förut??

  4. Ja jag har haft de här krypningarna sedan jag fick konstaterat depression och ångest för några år sedan. För mig hör det till ångesten.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

