Operera brösten

16 juli 2008 kl. 10:03 | Publicerat i Kändisvärlden | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Många opererar sig för att de tror att de ska bli snyggare. Det kanske de blir om de inte opererar sig för många gånger. Ibland går det till överdrift och då blir det inte snyggt!

Den brittiska glamourmodellen Alicia Douvall har opererat brösten 14 gånger! Jag tycker inte att de ser så fräscha ut, men vad vet jag. Killarna kanske faller för det?

En annan kvinna har gjort skönhetsoperationer för att försöka locka tillbaka sin ex-man, genom att operera sig till makens älsklingsdjur. Nämligen katt….

Innan operationerna såg hon ut såhär...

Snyggt va?

Maken valde att inte gå tillbaka till henne...

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Helt plötsligt så känner jag mig gör fin ju hahahaha

  2. Klart att du är fin!! 😉

  3. snygga bröst hon hade

  4. […] View original post here: Operera brösten « En inblick i mitt liv […]

  5. Fy Fan vad fult!
    så överdrivet allså
    hon såg ju fin ut innan det är inte bara utseendet som räknas


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

