Utmaning

15 juli 2008 kl. 12:06 | Publicerat i Utmaningar | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Har blivit umanad av Malin 🙂

Tre saker jag gör direkt när jag vaknar:
* Sätter på mig pyamasen
* Går på toaletten
* Sätter på datorn

Tre saker som jag måste ha under dagen:
* Puss av dottern
* Puss av maken
* Kaffe

Tre personlighetsdrag på mig:
* Snäll
* Omtänksam
* Lugn

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* Umgås med familjen
* Umgås med kompisar
* Blogga

Tre saker jag är rädd för:
* Döden
* Att jag eller någon i familjen drabbas av cancer
* Ångest

Tre saker jag drömmer om:
* Bli fri från den ständiga värken
* Utbilda mig till tandsköterska och att jag klarar av att jobba som det sedan
* Att alla i familjen får vara friska

Tre personer jag utmanar:
Emma
Linda
Helena

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Re:Tack, ja håll en tumme för mej:)
    Det känns faktiskt bättre nu när jag i alla fall har anmält honom o nu måste han ju fatta att jag menar allvar!
    Ja, dom pratade om besöksförbud, får väl se vad som händer nu……..KRAM!

  2. Tack för utmaningen, den är antagen=)

  3. Antaget!!! Får göra den ikväll när jag kommer hem från jobbet 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

