Ringsignal

12 juli 2008 kl. 09:07 | Publicerat i Musik | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Har värsta beslutsångesten, kan inte bestämma mig för vilken låt jag ska ha som ringsignal på mobilen. Har prövat med alla möjliga, men ingen känns sådär riktigt bra…vilket dilemma, eller hur?

Har dock några att välja mellan som jag vill ha mer och det är dom här:

Timo RäisänenSweet Marie
ElvisSuspicious minds
Johnny CashWalk the line
Miss LiOh Boy
Maia HirasawaThe worrying kind
BrolleBlues för Fatumeh

Vem skulle du ha valt?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Av dom skulle jag valt Miss Li, gillar henne mycket. Själv har jag valt Takidas Curly Sue på min nya mobil:)

  2. Jag skulle ha tagit suspicious minds. Fast det skulle ha varit bättre om Brolle JR hade sjungit den. Han gör den sååå bra. Kram…

  3. Walk the line skulle jag nog ta. 🙂

  4. Walk the line hade jag valt!:)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

