Lik en kändis?

11 juli 2008 kl. 08:48 | Publicerat i Kändisvärlden | 7 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Det var en tjej som kommenterade i min blogg igår där hon skrev: Men GUD vad du är lik Thandie Newton! Jag är avis 😀

Första gången man har hört att man är lik en kändis..hehe. Thandie Newton är skådespelerska och har bla varit med i Beloved (btw en riktigt bra, men konstig film. Kanske borde läsa boken för att förstå slutet bättre..) och Mission Impossible 2.

Hmmm…men själv tycker jag inte att jag är särskilt likt henne…eller?

Och jag då 🙂

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kanske lite, framförallt ögonen 🙂

  2. Leendet =)

  3. Ja du är faktiskt ganska lik 🙂

  4. Jo,du är faktiskt ganska så lik henne:)

  5. Jag tycker ögon och kindben gjorde att ni blev väldigt lika 🙂

  6. Joo ni är lika, allra helst leendet=)

  7. ni är ganska lika… otroligt vackra båda två…


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

