Hunkarna då och nu

09 juli 2008 kl. 22:19 | Publicerat i Kändisvärlden | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , ,

Kommer du ihåg hunkarna från förr? Hur ser dom ut idag, är de lika snygga nu?

Lorenzo Lamas från Falcon Crest

Idag är han 50 år gammal…

Modellen Berion Andersson hängde på väggarna i mitt tonårsrum

Han verkar vara lika snygg idag, fast nu jobbar han bakom kameran istället

Dylan från Beverly Hills (Luke Perry)

Idag…

Jason Priestley, även han från Beverly Hills

Idag…

Jarod Leto från Mitt så kallade liv var en sötnos

Men tyvärr inte lika söt idag…

Marcus Schenkenberg…

Hmmm….syns att han har blivit äldre..

Kolla in fler hunkar på expressen.se

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hihi..Beiron Andersson hade jag också väggarna full utav=)
    Å han är verkligen lika snygg idag..likaså Markus..han är snyggare nu än då tycker jag.
    Mer man över han idag=D
    Min lilla åsikt då! Hehe

  2. Re, ok alltid lika kul med nu mobil ju.)
    Tycker minsann att dom fletsa inte är alls så snygga som man en gång tyckte…..hehe!

  3. Den enda som faktiskt fortfarande är något att titta på, enligt mig, är Jared Leto. Kanske inte den bästa bilden du fått fram 🙂 Men kolla in min blogg så får du se 😀

  4. Thanks !


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

