Allsång på Skansen

08 juli 2008 kl. 11:24 | Publicerat i Allmänt | 4 kommentarer
Etiketter: , , ,

Förra sommaren satt jag och dottern klistrade framför teven på tisdagskvällarna. I år har vi inte sett Allsång på Skansen än, men för några dagar sedan när vi slog på teven var det repris av förra veckans avsnitt, dock slutet och dottern utbrast: Men Stockholm i mitt hjärta vill ju jag se!
Hon tror nämligen att det heter så 😀

När hon fick reda på att Brolle ska vara med ikvällens avsnitt sa hon att det måste vi se tillsammans! Sötnosen…

Jag hoppas för dotterns skull att Brolle sjunger ”Det är hon” ikväll för den låten gillar hon 🙂 Själv gillar jag mer killen som sjunger än låten…hahaha…skämta bara…  😉

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. rix fm festival i karlstad imorgon och jag tror jag läste brolle skulle vara där 🙂

  2. Har precis kommit hem från torget och Rix FM festivalen. Brolle var med och han var bra med Rongedal var bäst 🙂 Träffade på H också, han var där för att se på Nordman han 🙂

  3. Jag hade tänkt att ta med mig dottern in till stan ikväll för att kolla på Brolle, men jag kände att jag inte orkade sedan så det vart inget. Vad sjöng Brolle för låt/låtar?

  4. heartbreak city, hon är min
    o sen vet jag inte, emma du har nog större koll 🙂
    jag koncentrerade mig på att inte dreggla så någon såg 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

