Sony Ericsson C702

07 juli 2008 kl. 17:23 | Publicerat i Allmänt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Min nya mobiltelefon blev en Sony Ericsson c702. Riktig lyxig telefon med bla 3,2 megapixel kamera och GPS så därför är det väl inte värt att tappa bort den här telefonen nu… Jag satt och funderade på förut hur många mobiler jag har lyckats tappa bort, kom inte riktigt fram till exakt antal. Men det rör sig nog om en 5-6 st i alla fall 😳

Maken sa förut (på skämt hoppas jag…): Tappar du bort den här mobilen gör jag slut!  🙄

Bara för att han har lyckats ha kvar sin första och enda mobil som är en Nokia i 5-6 år…

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. gud vilken fin mobil är de abbonemang elle rköpte du den kontant? vad kostade denna skönheten? minns min mobil förra året kostade närmare 3..

  2. Eftersom jag redan har ett abonemang som sträcker sig ända till nästa år så fick jag köpa den här mobilen till full pris. Den kostade 3100 kr tror jag.

  3. Nu kanske jag kan kommentera! Såg att min mailadress var borta, den brukar ju stå med, så nu kaaaaaaaaaaanske jag kan lämna avtryck igen!
    Skrev igår att jag skrattade gott till Friends klippet, men det ville ju inte fastna då =)
    Kram

  4. Tyvärr verkar det inte som om de släppts än, trots att egyptens utrikesminister tidigare hävdat detta.

    Det finns dock ljusunkter i denna tråkiga historia – Det verkar enbart handla om pengar, och det skedde i Egyptens mest ”sällan-besökta” i öken området i det sydvästra hörnet av landet.

    Tror inte att detta kommer att förändra bedömningarna av säkerhetsläget nämnvärt, ,men tråkigt är det!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

