Friends

07 juli 2008 kl. 10:20 | Publicerat i Tv | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , ,

Enligt mig så är den bästa tv-serien som någonsin har gjorts, Vänner. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på alla avsnitt, skulle kunna ligga hela dagarna och kolla på det om och om igen!

Vi har börjat kolla på Vänner från början igen nu så igår kväll låg vi i soffan och skrattade i några timmar 😀

Jag har försökt komma fram till vilket avsnitt som är bäst, men det är svårt. De flesta avsnitt är ju bra. Men jag tror kanske att favorit avsnittet är den där de försöker komma fram till vem av Ross eller Rachel som tog första steget till sex den kvällen som lilla Emma blev till.

Friends Bloopers

Har du något favoritavsnitt?

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

