Partaj

04 juli 2008 kl. 12:59 | Publicerat i Allmänt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , ,

En kompis frågade om jag ville komma hem till henne på lite tjejfest ikväll och jag tänkte ”varför inte”? Hon har frågat så många gånger men jag har bangat, så nu fasiken ska jag följa med 😀

Det stora problemet (hmm..värsta I-landsproblemet!) är klädvalet, har verkligen inget roligt att sätta på mig 🙄

Ja jag får väl se vad jag hittar på. Måste åka iväg och köpa en vinflaska också, lättare än att dra med sig en massa öl. Maken får vara så snäll och köra in mig till stan, han sa att han kunde hämta mig också men då måste han ju ta med sig dottern och det är lite onödigt kanske. Så det blir nog den där tråkiga bussen inatt…

De pratade på att gå till Koriander senare på kvällen, får se om det blir det eller inte. Ska försöka ha kul i vilket fall som helst!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

