Gahhhh

03 juli 2008 kl. 12:27 | Publicerat i Dottern Filippa, Värk, känsligt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , ,

Känner mig totalt värdelös, dagar som den här när det värker något fruktansvärt i precis hela kroppen och en orkeslöshet som heter duga får jag sånt dåligt samvete för att jag inte orkar hitta på saker med dottern. Efter städning och springning med en flygande drake räckte för att få några dagar med mer värk. Det hela blir inte bättre av att dotterns kompisar är på semester så hon har ingen att leka med. Satte mig och spelade ”Finns i sjön” med henne, men gud var segt och tråkigt det var 😳

Jag ska se om hon vill bada lite i poolen nu så kan jag sätta mig bredvid och bläddra i den nya Halens katalogen som jag fick idag!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

