Inskriven

01 juli 2008 kl. 10:30 | Publicerat i Värk, känsligt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Japp nu är jag inskriven på arbetsförmedlingen som arbetssökande på 50%. Han som jag träffade tyckte det räckte att vi träffades i augusti igen för att stämma av inför hösten eftersom jag ska börja läsa. Det tyckte jag lät väldigt bra faktiskt. Känns skönt att slippa gå iväg på en massa möten under sommaren när man ändå har planer och mål inför hösten. Berättade också att jag hade ringt till kommunen om jobb som personlig assistent (ja, jag har faktiskt ringt!) och där sa de att det var svårt att ge mig jobb på bara halvtid. De behövde nämligen på minst 80%. Men de tog mitt namn och nummer så skulle de höra av sig om det var aktuellt med timvikarier.

Nu måste jag gå och kolla vart töserna tog vägen, dottern har nämligen två tjejkompisar här…Ingen ro, ingen frid!

Ciao så länge…

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

