Stackars Jan Huokko

28 juni 2008 kl. 11:52 | Publicerat i Nyheter | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Jag kan tänka mig att han tycker det känns som hela hans liv har raserat, det skulle jag känna i alla fall om jag hade varit i den här hockeyspelarens sits. Iofs så skulle jag heller aldrig filma mina sexakter med en mobiltelefon som han tydligen hade gjort. Mobilen hamnade i fel händer, den stals nämligen och nu ligger bilderna ute på nätet och filmen cirkulerar bland andras mobiler. Inte nog med det så verkar hockeyspelarens karriär snart vara över, klubben vill inte ha med såna saker att göra. En grej som jag har reagerat över är ju att den här hockeyspelaren har varit i blåsväder förut, han har anklagats för kvinnomisshandel men DET är något som klubben har accepterat. Så alltså på fritiden är det inte okej att leka med dildos i sänghalmen men att slå sin fru är helt okej??

Expressen skriver om den förre Tre Kronor-spelaren vars sexfilm stulits och spritts. Klubbens kommentar:
-Stötta vet jag inte. Vi har fullt och fast tagit avstånd och vi vill inte förknippas med den typen av filmer. Det är hans bit som han får stå för.

Och:
Vi får se om han behöver hjälp. Någon reaktion kommer det att bli. Det är inget man bara rycker på axlarna åt.

Så här reagerade klubben när han anklagades för att ha misshandlat frun:
-Nej, det här är definitivt ingenting för oss utan vi tar vårt arbetsgivaransvar och ger det stöd som behövs.

Och:
-Det känns inte som någon större grej, vi kommer nog kunna hantera det här.

 

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

