En liten mörkhårig flicka föds

28 juni 2008 kl. 10:37 | Publicerat i Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Har börjat insett vad stor min lilla flicka börjar bli, det är redan 5 år sedan som den underbart söta mörkhåriga flickan föddes. Tänk om man kunde dra tillbaka tiden, jag skulle vilja uppleva de där första ögonblicken igen för det var så underbart att få se och höra henne för första gången. Lika underbart var det att se hennes pappa så himla stolt när han hade henne i famnen för första gången! En vacker och underbar syn som jag alltid kommer att bära med mig resten av mitt liv…

UL 17+0

En bristande mage i v.39

20 maj-03 föds hon med snitt, kolla in den lilla goa vita rumpan…hihi 😀

Resultatet blev en vacker liten mörk flicka med mycket hår!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken söt liten tös!
    Förstår att ni är väldigt stolta o med all rätt!:)

  2. Åh så söt! Visst är det en smula overkligt att hon fick plats i din mage, trots att den ser rätt stor ut på bilden.. 😉

    Jag kände mig konstigt nog aldrig sådär jättestor eller att magen var i vägen, trots att Ebba väntade 16 dagar extra innan hon blev vräkt. Men när jag tittar på foton så ser jag ju att magen var stor! Konstigt… 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

